czwartek, 30 października 2014

POWRÓT


Cześć!
Postanowiłam całkowicie się przenieś na bloggera (pisałam także na pingerze).
Wcześniej nie miałam zbyt wiele czasu na pisanie postów, bo podczas wakacji ciągle gdzieś jeździłam, a potem w szkole nieco zaniedbałam naukę i musiałam odpuścić sobie na jakiś czas pisanie na blogu. 
Teraz jednak wszystko jest już OK i mam nadzieję, że często mnie tutaj będziecie widzieć :)
Dziś po powrocie ze szkoły zajrzałam do skrzynki pocztowej. 
W niej leżała brązowa koperta zaadresowana do mnie. 
Oczywiście wiedziałam co w niej jest. 
Pobiegłam do domu i otworzyłam ją, a w niej...(tum tum tum) blond fur wig dla Zoey! 
Baaaaardzo mi się podoba >.< 
Nie tracąc czasu spakowałam lalę do torby i poleciałam zrobić kilka zdjęć \(^o^)/
Na jednym z nich wraz z Zoey jest moja nowa lalka, która jak na razie nie otrzymała żadnego imienia ;) 
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, jak ją nazwać, to śmiało pisać w komentarzu ^^ 

Zostawiam was więc ze zdjęciami i do napisania! 


2 komentarze: