poniedziałek, 23 czerwca 2014

Wyjazd

                                                 Cześć ;3 

Długo nie pisałam... 
Trochę zabiegany tydzień miałam. 
We wtorek pojechałam na jagody, zebraliśmy ponad 13 litrów. 
W środę wyjechałam do przyjaciółki, wróciłam dopiero wczoraj. 
Poznałam naprawdę świetnych ludzi. 
Robiliśmy grilla, zbieraliśmy czereśnie, graliśmy w nożną na boisku. 
Aż nie chciało się wracać. 
Dziś miałam jeszcze zawody wędkarskie.Uczestników było 47, zajęłam 8 miejsce, więc źle nie jest. 


-------------------------------------------- 

Podczas pobytu u przyjaciółki kilka razy wyszłyśmy na zdjęcia. 
Wzięłam do niej także Zoey, pstryknęłyśmy jej parę fotek.
Tymczasowo nie mam za wiele ubranek dla lalki, dlatego postanowiłam pożyczyć kilk, a mianowicie: piżamkę, kurtkę i bluzkę...szkoda, że nie mam długich spodni... 

To ja już nie przynudzam i dodaję zdjęcia :). 


 

1 komentarz: